Klantenservice Zekur

Zekur is de jongerenverzekering van Univé en is vooral online beschikbaar. Dat betekent echter niet dat de klantenservice van Zekur niet telefonisch bereikbaar is, maar wel dat je heel veel zelf online kunt regelen. Het afsluiten van je polis doe je gewoon online en je hoeft dus niet meer lang te wachten. Ideaal voor iedereen die gewoon zelf alles wil regelen en niet moeilijk wil doen. De klantenservice van Zekur kun je niet alleen telefonisch bereiken, maar ook online kun je veel van je vragen stellen. Zo weet je zeker dat al je vragen snel beantwoord zullen worden.

De klantenservice van Zekur telefonisch bereiken

Telefonisch kun je de klantenservice van Zekur bereiken op twee telefoonnummers: een telefoonnummer voor de klantenservice van Zekur Zorg en een telefoonnummer voor de klantenservice van Zekur Wonen/Auto. Afhankelijk van waar je vraag over gaat bel je dus een van deze twee telefoonnummers. Daarnaast heeft Zekur natuurlijk ook een alarmcentrale die je altijd kunt bellen als je problemen hebt met je verzekering, bijvoorbeeld als op vakantie je spullen zijn gestolen. De alarmcentrale van Zekur kan je dan verder helpen, dus het is zeker verstandig om dit telefoonnummer in je telefoon op te slaan. Zo weet je zeker dat als er iets gebeurt je altijd nog je verzekering kunt contacteren. Ook hier geldt weer dat Zekur verschillende telefoonnummers heeft voor verschillende diensten. De alarmcentrale voor de reisverzekering van Zekur heeft een ander telefoonnummer dan de alarmcentrale voor je inboedelverzekering. Op deze manier kan Zekur garanderen dat je snel geholpen wordt en dat je bij de alarmcentrale niet eerst een moeilijk keuzemenu door hoeft te lopen. Bij DeKlantenservice.nl vind je een overzicht van de telefoonnummers van de klantenservice van Zekur, zodat je die altijd bij de hand hebt. Ook vind je bij DeKlantenservice.nl de telefoonnummers en keuzemenu’s van de klantenservice van andere bedrijven. Hiermee heb je snel het juiste telefoonnummer gevonden en kun je je vast voorbereiden met de uitgeschreven keuzemenu’s die je op onze website vindt. Doordat je al van tevoren weet hoe de keuzemenu’s eruit zien ben je voorbereid en weet je precies wat je kunt verwachten. Je weet welke toetsencombinaties je moet intikken om bij de juiste afdeling te komen, zodat je niet meer aan de telefoon intensief hoeft te luisteren naar het bandje. Dat scheelt niet alleen tijd, maar ook geld als je belt naar een betaald nummer.

Digitaal veel zelf regelen

Heb je een niet-urgente vraag dan kun je natuurlijk ook bij de klantenservice van Zekur terecht. Niet alleen telefonisch kun je bij de klantenservice van Zekur je vraag stellen, maar ook digitaal kun je Zekur bereiken. Zo kun je altijd de klantenservice van Zekur mailen, of een persoonlijk bericht sturen via Facebook of Twitter. Op deze manier kun je even snel een vraagje tussendoor stellen, bijvoorbeeld als je geen tijd hebt om te bellen. Maar het is ook ideaal als je een iets moeilijke vraag hebt, die je dan gewoon uit kunt typen. Wat voor vraag je dus ook hebt voor de klantenservice van Zekur, via deze platformen kun je hem altijd stellen. Daarnaast kun je bij Zekur ook veel online zelf regelen. Door in te loggen op de website van Zekur kun je bijvoorbeeld zelf een adreswijziging doorgeven, of een nieuwe verzekering aanvragen. Doordat alles online kan is het ook direct geregeld en hoef je niet lang te wachten. Even je polis aanpassen is zo gebeurt, zodat je altijd optimaal verzekerd bent en blijft. Ga je bijvoorbeeld kleiner wonen, of kom je er juist achter dat je toch meer spullen hebt dan waar je voor verzekerd bent? Dan kun je bij Zekur dit online aanpassen, zodat je verzekering altijd bij jouw situatie past en ook blijft passen.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn